loading...
مطلب ناب
Admin بازدید : 72 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! - خرداد

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! ... حال تغییر است؛ توافق هسته‌ای، لغو تحریم‌ها و حضور بیشتر سرمایه‌گذاران گلایه های سعیدمعروف ...

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی ... - تابناک

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای .... «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته است!

ظریف: دعای رهبری از سرم هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی ...

ظریف: دعای رهبری از سرم هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی نژاد خوب بود/ ... تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای ... - فیدوس

... از وای فای و گوشی اندرویدی برای طلاب تیتر بحث برانگیز صدا و سیما پایتخت دین را به سخره گرفته است سایت خبری تحلیلی تابناك اخبار ایران و جهان TABNAK ...

بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

... برای طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است! ... روزنامه 19دی: بنایی مخالف اقدامات اخیر استاندار است/استاندار به خاطر لجاجت با ... توضیح روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران درباره متکدیان و ...

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته!

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! ... هشدار تازه محمود احمدی‌نژاد: غرب به دنبال دستگیری امام زمان است ..... حاشیه‌ها دامن سریال پایتخت را هم گرفتند!

برای زندگی بهتر راهی جز دین وجود دارد؟ - تی نیوز

برای زندگی بهتر راهی جز دین وجود دارد؟ ... استفاده از وای فای و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

استخدام دعوت به همکاری - تی نیوز

دادستان مشهد: قیمت کارشناسی سهام پدیده هنوز مشخص نشده است ... و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

سازمان ملل: اسرائیل در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است - تی ...

سازمان ملل: اسرائیل در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است. ... فای و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

رمضان ماه نزول قرآن و مقدرات الهی است - تی نیوز

رمضان ماه نزول قرآن و مقدرات الهی است. ... استفاده از وای فای و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

اکران فیلمی که حج را به سخره می گیرد! - تی نیوز

روحانيت به دليل جايگاه معنوي و ديني جايگاه خاصي در باورهاي مذهبي جامعه ايراني .... بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

چهار انفجار پی در پی مقابل پارلمان افغانستان - تی نیوز

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی نژاد خوب بود/ ... برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

اعتراض دانش آموزان شین آبادی به مستمری600 هزارتومانی - تی ...

اعتراض دانش آموزان شین آبادی به مستمری600 هزارتومانی. ... فای و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

اهمیت دستیابی به توافق خوب و مناسب بیشتر از چند روز دیر ...

اهمیت دستیابی به توافق خوب و مناسب بیشتر از چند روز دیر یا زود شدن است. ... برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

پیام مردم - تی نیوز

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی نژاد خوب بود/ ... برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

نقش عفت زن و غیرت مرد در پایداری خانواده - تی نیوز

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی نژاد خوب بود/ ... برای طلاب/ تیتر بحث برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

انتقاد شدید یک مداح مشهور از «پایتخت 4» - فرارو

سریال طنز «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه و ... در ایام ماه .... این سریال دیگه از حدش گذشته و همه چیز را به سخره گرفته .امیدورام صدا و سیما .... مرده شستن هم جزء معارف دینی است؟

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! - تدبیر24

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! آرشیو خبرها ... احمدی‌نژاد: پرونده دستگیری امام زمان را کامل کرده‌اند، فقط عکسش کم است! آمدن وزیر ...

یوز - آخرین مطالب سریال پایتخت ٤ - موتور جستجوی یوز

دانلود سریال پایتخت 4 با لینک مستقیم دانلود رایگان سریال ایرانی پایتخت 4 ... بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

دعاي رهبري از سر ظريف هم زياد است/ حصر خانگي براي احمدي ...

رصد خانه «تابناك»، جايي است كه خبرهايي گاه غيررسمي و گاه اخباري كه مورد توجه قرار نمي گيرد، براي .... «پايتخت 4» دين را به سخره گرفته است!

کازرون

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای احمدی نژاد خوب بود/ ... برای طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! - خبریست

منصور ارضی: «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته! منبع خبر: ... منصور ارضی - مداح مشهور تهران - شب دوشنبه در مراسم ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد ارک، از سریال «پایتخت 4» به شدت انتقاد کرد. ... به طور خودکار خلاصه سازی شده است.

اخبار » دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی برای ...

... احمدی نژاد خوب بود/ ممنوعیت استفاده از وای‌فای و گوشی اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است ...

واکنش ترکیه به حکم دادگاه محمد مرسی - آکا

هزینه یک خانوار 4 نفره در ایران چقدر است ..... اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است / تابناک.

پاسخ نویسنده «پایتخت» به حاشیه‌های اخیر

در پی پخش تنها سه قسمت از سریال «پایتخت 4»، انتقادهایی درباره‌ی این سریال در ... طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

بلاغ مازندران - مازندران و انتظاراتش از پایتخت 4

این که مردمی به سخره گرفته شوند آیا می‌تواند دلیل منطقی و عقلی برای این ... پایتخت به این نکته مهم که با اعتقادات دینی مازنی‌ها مرتبط است، توجه ...

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است/ حصر خانگی ... - خبرخون

رسانه های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می کنند و در مواردی هم از کنار .... «پایتخت 4» دین را به سخره گرفته است!

دعای رهبری از سر ظریف هم زیاد است - سامانه رصد اخبار فارسی ...

رصد خانه «تابناک» خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند «مخالفت کارگردان ...

سايت خبري تحليلي همصدا | hamseda.ir

ضریب خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی در مردان ۴۰ سالگی است. ... اندرویدی برای طلاب/ تیتر بحث‌برانگیز صدا و سیما/ پایتخت 4 دین را به سخره گرفته است!

موج وبلاگی "نه" به سریال موهن پایتخت

4-خوار و حقیر نشان دادن ورزش مازندران به ویژه ورزش پهلوانی کشتی، با عنایت به ... اسلامی با تاکید براینکه مجموعه پایتخت برنامه ای برای به مسخره گرفتن یک قوم است، ... وی با اشاره به اینکه مجموعه پایتخت زبان مازندران را به تمسخر گرفته است، ... و فهم و شعور و دین مداری و سلامت و مهمان نوازی و هوشمندی مردم انقلابی و ولایی این استان در ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1070
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 1,089
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 1,463
  • بازدید سال : 46,982
  • بازدید کلی : 245,294
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين