loading...
مطلب ناب
Admin بازدید : 90 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام - نیک صالحی

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. شب گذشته، مجید مظفری، بازیگر میهمان ویژه برنامه «هفت» بود و درباره مسائل بسیاری از جمله کار نکردن ...

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام - سرزمین فارس

مجید مظفری در مورد حس و حال خود از بازیگری و داشتن حدود صد اثر هنری گفت: «من درددل‌های زیادی دارم. سینمای ایران آدم‌هایی مانند من را ارزان به دست نیاورده ...

مجيد مظفري در «هفت»: من فراموش شده‌ام

بازيگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. www.jooooj.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1... بازيگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام مجيد .

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام - آخرين اخبار روز

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. ... بازیگر مشهور در «هفت» من فراموش شده‌ام · بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. بارگزاری ... تعداد بازدید : 0امتياز : 0.00.

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام | بلوگ تولز

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. تاریخ : شنبه، 12 اردیبهشت 1394. 0 views. 0دیدگاه. نوشته:tool. شب گذشته، مجید مظفری، بازیگر میهمان ویژه برنامه «هفت» ...

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام | ESHVE

شب گذشته، مجید مظفری، بازیگر میهمان ویژه برنامه "هفت» بود و درباره مسائل بسیاری از جمله کار نکردن بهرام بیضایی سخن گفت. ادامه مطلب بر روی ...

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام | ESHVE

شب گذشته، مجید مظفری، بازیگر میهمان ویژه برنامه "هفت» بود و درباره مسائل بسیاری از جمله کار نکردن بهرام بیضایی سخن گفت. ادامه مطلب بر روی ...

مجید مظفری در «هفت»: من فراموش شده‌ام - فروشگاه اینترنتی

شب گذشته، مجید مظفری، بازیگر میهمان ویژه برنامه «هفت» بود و درباره مسائل بسیاری از جمله کار ... مجید مظفری افزود: «من فراموش شده ام، در مدت دو ماهی که در بستر بیماری بودم فقط دو نفر (آقای ..... شکایت از گزارشگر مشهور فوتبال.

بازیگر زن معروف به «هفت» می‌رود! | خبرپیچ

بازیگر زن معروف به «هفت» می‌رود! ... به گزارش جهان به نقل از تسنیم، «آنا نعمتی» بازیگر سینمای ایران این هفته مهمان ... مجید مظفری: من فراموش شده‌ام.

سیستم اتوماسیون اداری مهر دانش اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ...

بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام · :: بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام · :: بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام · :: مانی حقیقی و دختر ...

جدیدترین تصویر هانیه توسلی بازیگر مشهور ایرانی+عکس

عکس های نشست خبری نمایش سینماهای من با حضور بازیگران مشهور ... بازیگر مشهور در هفت من فراموش شده‌ام شب گذشته مجید مظفری بازیگر میهمان ویژه ...

هفت سال است که «خانه‌نشین» شده‌ام/ گفتند بیا نقش احمدی‌نژاد ...

ممنوع می کنند و تازه بعد از 7 سال سراغ من می آیند که خوشحالی یا ناراحت! ... طبخ آش پنج تنی در بجنورد · چگونه رمز فراموش شده Wi-Fi را پیدا کنیم؟ ... هفت سال است که «خانه‌نشین» شده‌ام/ گفتند بیا نقش احمدی‌نژاد را بازی کن ولی قبول نکردم .... *شما کاری جزء بازیگری هم داشتید؟ نه. ..... تیم ملی مورد علاقه‌ هنرپیشه مشهور.

مطلب دونی - عناصر داعش یک مرد را در موصل “سنگ کُش” کردند

اخبار هنرمندان · عکس بازیگران · مولتی مدیا · دانلود کلیپ موبایل · دانلود انیمیشن · دانلود فیلم ... بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام. 2015/05/02 ...

بازیگران فیلم بنی اعتماد کردند / احتمال اکران «قصه ها» در ...

فرهنگ > سینما - طبق اعلام بازیگران فیلم سینمایی «قصه‌ها» به کارگردانی ... مشهور هالیوود · مجید مظفری در «هفت»: من فراموش شده‌ام · کدام بازیگران و ...

بازیگران مانکن نمای ایران روی ... - لباس بازیگران روی فرش ...

مطالب مرتبط با موضوع : لباس بازیگران روی فرش قرمز 2015. لباسژورنال ... فیلم:هفت دقیقه تا پاییز .... بازیگر مشهور در «هفت»: من فراموش شده‌ام.

مصاحبه با زن ذلیل ترین بازیگر معروف سینما و تلویزیون + ...

سفره هفت سین ۹۴ زرشکی · حلقه نامزدی ... برای من فرقی نمی‌کند در چه ژانری بازی کنم؛ چه کمدی، چه ملودرام. اما فقط .... دچار تردید و دودلی شده بودم که نکند فراموش شده‌ام.

بازیگر معروف که عاشق شد و در عشق شکست خورد + عکس

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی آن‌قدر سرخوش و خوشحال بود که حواسش به دور و ... من الان به يك نسل عاشق شده‌ام، به جوانان‌هايمان، به بچه‌هايمان و دلم مي‌خواهد براي آنها كاري ... آنها من را فراموش نکرده بودند و از برگشتم استقبال کردند.

میگنا - دختران و پسراني كه چشم بسته عاشق يک بازيگر ...

من پسري ۱۷ ساله هستم. به يک بازيگر خانم علاقه مند شده ام و فراموش کردنش برايم سخت است. قبل از او هم عاشق چند هنرمند معروف شده بودم. براي فراموش ...

مجید مظفری در «هفت»: من فراموش شده‌ام - فارسی - Shafaqna

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مظفری در مورد حس و حال خود از بازیگری و داشتن حدود صد اثر هنری گفت: من درددل های زیادی دارم. سینمای ایران آدم هایی مانند من را ارزان به ...

دانلود کلیپ گزارش اکران خبری فیلم هاری در برنامه هفت ...

در برنامه «هفت» چه گذشت پایگاه خبری تحلیلی انتخاب entekhab ir ... بازیگر زن در مراسم رونمایی از فیلم «هاری» با حضور بازیگران مشهور · عکس های اکران .... بودند مجید مظفری در «هفت»: من فراموش شده‌ام · فیلم بنی‌اعتماد بالاخره اکران ...

آخرین اخبار بهرام بیضایی - 1

دکه بازیگر فیلم مشهور بیضایی +عکس ... تقدیر از یک بازیگر 101 ساله و پیشنهاد بهرام بیضایی برای بازیگران تئاتر ... مجید مظفری در «هفت»: من فراموش شده‌ام ...

مهر 1393 - یک فنجان چای با رادیو هفت

و من محکومم به این کار چون در حد و اندازه های تو ارزیابی نشده ام. چطور می شود وقتی که باد ... متن خوانی خانم آناهیتا افشار (بازیگر). برچسب‌ها: یک ..... ها هم کامل باشد لطفاً! می خواهم خوش نقش و نگار ترین رویا های فراموش شده ام را نشانت بدهم.

هفت رنگ 2025 - بیوگرافی بازیگران خارجی

«جکی‌ چان‌» بازیگر معروف‌ فیلم‌های‌ اکشن‌ درسال‌ 1954 در هنگ‌ کنگ‌ به‌دنیا آمد. ... او در سال‌ 1972 در فیلم‌ «مشت‌ خشم‌» که‌یکی‌ از فیلم‌های‌ مشهور بروس‌لی‌ بود، به‌عنوان‌بدل‌ کار بازی‌ کرد. ..... او درباره دخترش می‌گوید: «الا» به این‌که من جیمز باند شده‌ام افتخار می‌کند و خیلی خوب با این قضیه ... فقط مجبور بودم ساکت باشم و همه‌چیز را فراموش کنم.

بازیگر - جام‌جم سرا | جستجو

لطفا راهنمایی‌ام کنید»، «من پسری ۱۷ ساله‌ام. به یک بازیگر خانم علاقه‌مند شده‌ام و فراموش کردنش برایم سخت است. قبل از او هم عاشق چند هنرمند معروف شده بودم. برای فراموش ...

بازیگر معروف زن از دلایل خروجش از ایران میگوید!+عکس - اتحاد ...

خيلي وقت ها خود من با خوردن آب ناسالم سر صحنه بيمار شده ام، اين كوچكترين مسئله ... تلويزيون بودي، نترسيدي كه اين دوري از فضاي بازيگري باعث فراموش شدنت شود؟

جکی چان

«جکی چان» بازیگر معروف فیلم‌های اکشن درسال ۱۹۵۴ در هنگ کنگ به‌دنیا آمد. ... اما جكي‌ را در سن‌ هفت‌ سالگي‌ به‌يك‌ پانسيون‌ در هنگ‌کنگ فرستادند. ... من همیشه می‌خواستم در عالم بازیگری، عمر طولانی‌تری داشته باشم و خیلی زود کنار گذاشته نشوم. ... ولی به تجربه این نکته را متوجه شده‌ام که آدم باید بر ترس‌های خود غلبه کند و با مقابله با آن ها، ...

بازیگر زن معروف به هفت می رود | |هفیان

برای مشاهده مطالب با موضوع " بازیگر زن معروف به هفت می رود " از لینک ... از جمله مهمترین کتاب های او می توان به «مالیخولیای محبوب من» و «ماه هفت شب» اشاره کرد که به … .... در تاریخ ۷ بهمن ۸۹، مصاحبه ضبط شده‌ای او با برنامه تلویزیونی هفت از … ..... کار است، اما از نظر بسیاری یک ستاره تمام عیار و فراموش نشدنی به ...

4 بازیگر ایرانی از حوادث تلخ زندگی‌شان می‌گویند - سیمرغ

او ماجرا را اینگونه توضیح می‌دهد: «ساعت 10 دقیقه به هفت شب بود. ... من بعد از آن توانستم به خانه بروم اما چنان شوكه شده بودم كه تا چند شب نتوانستم راحت بخوابم. .... در تمام این مدت هیچ نهادی از من حمایت نكرد و این ‌برایم خیلی دردناك بود، چون احساس می‌كردم فراموش شده‌ام. ... افراد مشهور دو قطبی: آیا این بیماری آنها را خلاق کرده؟

سوژه 3 – سحر قریشی از زندگی شخصی و رازهای خانوادگی‌اش می ...

سحر قریشی یكی از بازیگران جوانی است كه پله‌های ترقی را خیلی زود و سریع طی .... من آدمی هستم كه هیچ وقت جایگاهی را كه اول داشته‌ام فراموش نمی‌كنم. ... در زندگی سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ام و مطمئن هستم اگر این سختی‌ها را .... بازیگر مشهور هالیوود. ... اتحادیه اروپا تعلیق تحریم‌های ایران را برای هفت روز دیگر تمدید کرد ...

گزارش مشروحی از برنامه شب گذشته «هفت - وب سایت تخصصی ...

تهمینه میلانی: جوانان امروز در سینمای ایران فراموش شده اند/ سریال های تلویزیونی ... هستم دچار تناقضی شده ام که برگرفته از نظرات افراد در خصوص اثر من است آن گونه .... بازیگر مشهور سریال های طنز مجری ویژه‌برنامه افطار تلویزیون شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1070
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 667
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 1,041
  • بازدید سال : 46,560
  • بازدید کلی : 244,872
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين