loading...
مطلب ناب
Admin بازدید : 77 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

جام جم سیما | مهران غفوریان: 20 سال است منتظر یک نقش خوب هستم

غفوریان معتقد است اگر روزی با یک کارگردان خوب در سینما کار کند، حتما .... نقش یک یا دو بازی کردم، اما حسرت یک کارگردان خوب به دلم مانده است.

حسرت مهران غفوریان برای یک نقش خوب - نمناک

غفوریان معتقد است اگر روزی با یک کارگردان خوب در سینما کار کند، حتما می .... البته من همیشه نقش یک یا دو بازی کردم، اما حسرت یک کارگردان خوب به دلم مانده است.

روزنامه دنياي اقتصاد94/2/15: پايش آمريكايي زلزله تهران

مهران غفوريان در خانواده اي هنرمند بزرگ شده است. پدرش نقاشي .... البته من هميشه نقش يک يا دو بازي کردم، اما حسرت يک کارگردان خوب به دلم مانده است.

حسرت مهران غفوریان برای یک نقش خوب - لوزا نیوز

لوزا نیوز در این باره نوشت: حسرت مهران غفوریان برای یک نقش خوب. ... غفوریان معتقد است اگر روزی با یک کارگردان خوب در سینما کار کند، حتما .... البته من همیشه نقش یک یا دو بازی کردم، اما حسرت یک کارگردان خوب به دلم مانده است.

کارخوب هواداران والیبال ایران در لس آنجلس +عکس - خانه

... از کلاهی که سر هواداران همسرش رفته! ..... سلفی ملی پوشان والیبال در جمهوری چک + عکس ..... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است.

4 - هواداران سریال در حاشیه

پس از آن مجموعه حرف تو حرف سپس در برنامه ۱۳۷۷ با مهران مدیری همبازی شد. ... غفوریان معتقد است اگر روزی با یک کارگردان خوب در سینما کار کند، حتما می‌تواند با .... البته من همیشه نقش یک یا دو بازی کردم، اما حسرت یک کارگردان خوب به دلم مانده است.

الف - بازیگران «ساعت خوش» چه شدند؟+ عکس

او بعد از دوران ساعت خوش و ممنوعیت کاری، چند سالی از مهران مدیری دور افتاد اما از باغ ... سلیمانی مرد خانه و خانواده است و بعد از ازدواج موفقی که در همان دوران ساعت خوش داشت در ... حال خوبی باشد برای نصرالله رادش، که این همه کار خوب از او دیده ایم، اما خوب ترین ... یکی دیگر از یاران از دست رفته تیم ساعت خوش و یکی از حسرت های به جا مانده ...

مهران غفوریان بایگانی | روزپاتوق

مهران غفوریان یکی از بهترین بازیگران طناز سینما و تلویزیون ایران است. «مجید دلبندم» و «زیر آسمان شهر» از آثار ..... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است ...

مهران غفوریان در حاشیه کنسرتِ فرزاد فرزین!+عکس

سلفی بامزه مهران غفوریان و علی صادقی · مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است · رحمتی و مهران غفوریان در كنسرت حمید عسگری + عكس ...

خبری،تفریحی|سرگرمی » ادامه ی مطلب » کارخوب هواداران ...

کارخوب هواداران والیبال ایران در لس آنجلس +عکس – جام نیوز ..... والیبال در جمهوری چک + عکس ….. مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است.

سرنوشت بازيگران سريال ماندگار «ساعت خوش» چه شد؟ - تیک

او بعد از دوران ساعت خوش و ممنوعيت کاري، چند سالي از مهران مديري دور افتاد اما از باغ ... او در ساعت خوش به جا مانده بازي هايش در آيتم هاي سريالي «سعيد و خان دايي» است که او ... اول را از جشنواره فيلم فجر بگيرد، مهران مديري از او با عنوان «عزيز دل من» ياد کرد و ... يکي ديگر از ياران از دست رفته تيم ساعت خوش و يکي از حسرت هاي به جا مانده ...

عکس - کلبه هواداران مهران مدیری

يكي از تصاوير مربوط به سريال «پاورچين» ساخته مهران مديري در سال 81 است كه او ... درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد و این کار، خیلی خوب در حال ..... جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و ... از میان آنها نبودنش در «شب های برره» را یکی از حسرت های زندگی خود عنوان می کند.

جدیدترینهای اینترنت - خرید پستی سریال روز حسرت | جستجو |

تابستان می آید و تو به این فکر میکنی حالا که تابستان آمده است باید چه کاری را انجام بدهی؟ ... من یک حسرت بزرگ بزرگ در دل دارم که دارد جای دیگر حسرت ها را اشغال میکند . ... چند روز مانده به عید روش های مختلفی را برای فرار از پادگان انتخاب می کندد که ... بازیگران سريال قرارگاه مسکونی : مهران غفوریان - علی صادقی - یوسف صیادی ...

3 - سبک مهران مدیری - بلاگ اسکای

از مهران مدیری پرسیده شد که اگر این تیترها را در مطبوعات می دیدید چه جوابی میدادید . ... وقت دلم نخواست که بروم خارج از کشور تا به فعالیتم ادامه بدهم چون معنی ندارد که یک ... لذا نتوانستم کار خوبی ارائه بدهم دیگر اینکه تبدیل به یک جور وظیفه شده بود و ... آن چیزهایی که در ذهنم به صورت یک لکه مانده یک خانه دو طبقه کوچولو و معمولی است .

عکسهای باران کوثری در نشست خبری کوچه بی نام+تصاویر

نفیسه روشن در رونمايي از البوم يكي از دوستانش + عکس ... سلامت موها با مراقبت خوب ..... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است.

Photo - Facebook

يادداشت پر احساس مهران مديري در سال ۸۹ درباره زنده‌ياد خسرو شكيبايي: ... تصوير آدم هاي مهمي كه با او كار كرده بودند . ... حوصله نداشت ، حقيقت را نمي گفت كه دل مرا نشكند . ... احتمالا در يك تئاتر مشترك كه آنجا ديگر ، حوصله دارد، حالش خوب است و غمگين نيست . ... ﻧﻪ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﯼ ... ﮐﺎﺵ ﺑﺪﺍﻧﻢ ... ﮐﺠﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻠﻮﺍﯼ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﺧﺴﺘﻪ ﯼ ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ

دکه من | جنجال زایمان مهناز افشار در آمریکا همچنان ادامه دارد!

«مهناز افشار مدتی است از کشور خارج شده تا ماه‌ های آخر بارداری‌ اش را در خارج از ایران بگذراند.» ...... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است.

شال يكي ازشهرهاي اصيل و تاريخي شهر شال

هوا بارانی است و فصل پاییز/ گلوی آسمان از بغض لبریز// ... بخوا ن همدرد من هم نسل و همراه / بخوان شعر مرا با حسرت و آه // ... من و میزی که خالی مانده از تو / و گلهایی که پزمرده سر میز // ..... بدانید که بعد از ساعت خوش و بعد از کنار رفتن از تلویزیون چندین کار خوب سینمایی به مدیری پیشنهاد می شود. .... یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است

اگر سرم را هم بزنند برای استقلالی‌ها شعر نمی‌گویم! - ستاره ها

مهران غفوریان و همسرش /عکس ... اگر قرار است يک مربي بزرگ تر از کي‌روش جذب شود، خوب است اما خودمان هم مي‌دانيم مربياني ... به هر حال اداره فدراسيون پرحاشيه‌اي مثل فوتبال کار آساني نيست. ... چه رنگ‌هايي از 3.5 سالگي در ذهنتان مانده است؟ ... ها را نديدم و همين مسئله باعث شد اين موضوع به حسرت بزرگي در دلم تبديل شود.

قصه ساده ست ، معما مشمار

یعنی شرم آور است که یک گروه اجتماعی که قبلا آدمهای متفکر و باهوشی جزو آن ... یکی از بهترین سریال های کمدی اجتماعی کشور یعنی « در حاشیه» مهران مدیری متوقف شود. ... نویسنده مجموعه « حسنی نگو بلا بگو» که تیراژ کارهای کودکانش میلیونها نسخه .... زده ودربرابرتمایلات خوب وبد خویش « نفس تمایلات به دلیل مرضی بودنشان درانسان ...

خاطرات و نظرات دیگران - مهران مدیری - بلاگفا

در صدايش چيزي است که مي فهمم براي يک کار خاص زنگ زده. ... تيغ مميزي از حضور در اين ماراتن باز ماند و سه سريال باقي مانده در تعطيلات نوروزي پخش شدند. .... این حرفایی که زدم دردو دل بود با هوادارای خوب و با شعور مهران مدیری من این حرفا رو به کسی ..... اما بخش حسرت انگيز اين شماره، حضور آقاي مديري در بين مشتركان برنده شده درقرعه ...

مدیری بر میگردد: شبهای برره 2 در راه است ... !!!! - سینمــــاسنتـــــر

مهران مديري قرار است پس از چند سال دوري از تلويزيون، بار ديگر با توليد ... و همکاري آن عده از فيلمسازاني که مدت ها است از تلويزيون دور مانده اند. ... یاد گرفتم از روی"دل"حکم نکنم! ... اما خبر خوب اینه که دوباره داره با پیمان قاسم خانی کار میکنه و به نظر من ... این می تونه یک اتفاق بسیار خوشایند برای تلویزیونی باشه که ...

الهام پاوه نژاد» از روزهای دوری از پدر می گوید+تصاویر - تدوینگرها

پدر و مادرم هر دو کرمانشاهی هستند و درواقع اصلیت پدرم پاوه ای است. ..... هنوز در دلم نشسته است...» ...... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است.

مهر 1390 - من همیشه کنارتم

آیا میدانستید : مهران مدیری یک بیلیارد باز قهار است و تقریبا هیچ کسی حریف او در اسنوکر نمی شود . ... آیا میدانستید : احمد پور مخبر برای تست بازیگری پسرش سر کار عطاران رفته بود اما خودش قبول شد ! ..... جای حسرت تو قلب ما دو تا نیست، نمی مونیم با غصه تک وتنها. دو کبوتر، وقتی که دل بهم میبازن عاشقونه، با هم می سازن آشیونه

بیوگرافی و مصاحبه از مهران احمدی | بازیگر - نودهشتیا - دانلود کتاب

مهران احمدي : فقط حسرت يك چيز را دارم ... اما «آقا رضا»ي «تا ثريا» تا حدودي وضعيت مالي خوبي دارد؛ خانه خوب، اتومبيل خوب و كاسبي و. ... حتي يك بار تهديدم كردند و گفتند بيا سر يك كار، گفتم اول بايد متن را بخوانم بعد بيايم، گفتند يعني نميآيي؟ ... در آرامش»، تنها حسرتي است كه سالهاست به دلم مانده؛ يك زندگي آرام، بيدغدغه و به دور از ...

فواد محمدی - ارومیه

Created with Raphaël 2.1.0 خط خطیای دل خستم; Created with Raphaël 2.1.0 ..... کار پربازیگری است که از جمله میتوان به جواد رضویان، سیامک انصاری، مهران ..... منوچهر والی‌زاده که تجربه‌ی دوبله‌ سریال‌های کره‌ای از جمله «دکتر خوب» و «سرنوشت یک قهرمان» را .... اند و فقط فرصت یک «آه» در حسرت شایستگی هایشان برای ما باقی مانده است.

کام یو - جدید ترین عکس های سوگل طهماسبی در سال 94+تصاویر

آهنگی که رکورددار بیش‌ترین بازخوانی جهان است +عکس ..... مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم مانده است · مهران غفوریان:حسرت یک کار خوب در دلم ...

رستا

اما باید کمی دل نگرانِ دلنگرانی عزیزانت باشی و تا آنجا که می توانی بال باشی و قتی ... تا آنجا که بتوانم کارهای خانه را که مشتاقانه مصر به انجام آنی برایت آسان و قابل انجام ... نیمه شعبان روز جشن انتظار و امید است پس یکی از شادترین روزهای دنیا است .... پیش است که هنوز هم بر زبان مردم باقی مانده قسمتی بود که مهران مدیری شعر یکی از ...

تذکر وزیر بهداشت به مهران مدیری - فرارو

وی گفت: دلیل این طرح‌های طولانی یا دولت پول نداشته است که هزینه و تعرفه ... و بیمار برمی‌گردد اگر درمان نیمه‌کاره مانده نیازی به دریافت مجدد ویزیت نیست اما ... اما سعی کنید کمی شتاب این کار را بیشتر کنید به ویژه بخش زیرمیزی پزشکان. ..... کدامیک از پزشکان در یک سال بمانند یک سریال مهران مدیری در آمد دردارند و ...

همسر مه‌آفريد از زندگی خانوادگی اش‌ می‌گوید - بولتن نیوز

یکی از همین روزهای بهاری، سارا خسروي، همسر مه آفرید خسروي پاي سوالات ... مهران غفوریان و همسرش + عکس (۲۵ نظر) ... من بارها گفته‌ام كه مي‌خواهم كار كنم اما او به شدت مخالف است و مي‌گويد ... يا از خانه‌مان دزدي مي‌كردند يا وظيفه‌شان را خوب انجام نمي‌دادند. .... اين پارك رفتن بدجوري روي دلم مانده. واقعا حسرت يك زندگي متوسط را دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1070
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 824
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,198
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 46,717
  • بازدید کلی : 245,029
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين