loading...
مطلب ناب
Admin بازدید : 263 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود

بودیم. ایت تغییر افزایش 5 برابری ساخت دراگون و بربرین برای مدت زمان محدود است. خوب قبلا ساخت دراگون که بیشتر برای کلن وار استفاده میشد ...

ویژگی جدید افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود - انجمن ...

افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود همونطور که قبلا اطلاع رسانی شد بازی.

افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود | کلن ...

این تغییر افزایش ۵ برابری ساخت دراگون و بربرین برای مدت زمان محدود است. خوب قبلا ساخت دراگون که بیشتر برای کلن وار استفاده میشد ۲۸ ...

آپدیت: سرعت پنج برابر ساخت بربر و دراگون - کلش اف کلنز ...

... بازی اضافه کرد که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ساخت بربر حدود ۴ ثانیه و دراگون حدود ۶ دقیقه ...

آپدیت: سرعت پنج برابر ساخت بربر و دراگون - کلش آف کلنز

دلار برای خرید جم(جم رایگان) بربر بربرین و دراگون را با سرعت 5 برابر بسازید . ... ایت تغییر افزایش 5 برابری ساخت دراگون و بربرین برای مدت زمان محدود است.

افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود - صفحه ...

ایت تغییر افزایش 5 برابری ساخت دراگون و بربرین برای مدت زمان محدود است ... و اما سرعت ساخت بربرین به 4 ثانیه کاهش یافته که خبر بسیار بسیار خوبی برای ...

دانلود برنامه برای بالا بردن سرعت کلش اف کلنز :: شهر عکس

بازی کلش آف کلنز » افزایش سرعت برج تک تیرانداز . ... اندروید و ایفون ... 4 thoughts on “افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود”.

دانلوبرنامه برای بالا بردن سرعت کلش اف کلنز - عکس های خفن

Jan 30, 2015 - khuhol افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود ... امیر هستم تقریبا نزدیک به 2 سال است که کلش اف کلنز را بازی میکنم و امیدوارم .

خبر فوری بربرین و دراگون را با سرعت ۵ برابر بسازید.

... افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. بربرین : زمان ساخت فقط ۴ ثانیه دراگون : زمان ساخت فقط ۶ دقیقه.

آموزش افزایش جم در کلش | |هفیان

جم الماس میده و در طی کردن مراحل اموزش بازی کلش اف کلنز بازی. شما را مجبور …. افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود. افزایش سرعت .

آموزش افزایش الماس رایگان در بازی کلش اف کلنز - دانلود آهنگ ...

جم الماس میده و در طی کردن مراحل اموزش بازی کلش اف کلنز بازی. شما را مجبور .... افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود. افزایش سرعت .

کاهش زمان ساخت باربارین و دراگون | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگ

چگونه سرعت ساخت باربارین را 5 ثانیه دراگون را شش دقیقه ... morook.ir/. .... افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود. clashclans.ir/3488/html.

کاهش زمان ساخت باربارین و دراگون - کلش آف کلنز - صفحه اصلی

کاهش زمان ساخت باربارین و دراگون - زمان آمدن آپدیت جدید 2015 - افزایش سرعت ساخت باربارین و دراگون برای .... افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود.

روش حمله با بربرین کینگ | جستجو | هستی بلاگ | آرشیو ...

این که در حمله ها بربرين کينگ رو بی هدف در یک گوشه پیاده کنید و اجازه بدید ... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است.

روش حمله با بربرین کینگ | جستجو | پن پن

این که در حمله ها بربرين کينگ رو بی هدف در یک گوشه پیاده کنید و اجازه بدید ... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است.

سرعت پنج برابر ساخت بربر و دراگون - آیتا بلاگ

آپدیت: سرعت پنج برابر ساخت بربر و دراگون ... اضافه کرد که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ... استراتژی پیشنهادی ما برای حمله، استفاده از تعداد بالای بربر و بربرین کینگ سطح پنج به بالا هست.

کاهش زمان ساخت باربارین و دراگون | -دانلود آهنگ جدید

کاهش زمان ساخت باربارین و دراگون - زمان آمدن آپدیت جدید 2015 - افزایش سرعت ساخت باربارین و دراگون برای .... افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود.

پنج برابر شدن سرعت ساخت بربر و دراگون (آپدیت جدید ...

پنج برابر شدن سرعت ساخت بربر و دراگون (آپدیت جدید) ... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ... استراتژی پیشنهادی ما برای حمله، استفاده از تعداد بالای بربر و بربرین کینگ سطح پنج به بالا هست.

چگونگی تهیه کردن دارک الکسیر زیاد با سرعت بیشتر

بربر ها سریع ترین سرعت ساخت رو دارند (یک فضا در هر بیست ثانیه پر ..... در تان هال لول 8 افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود .

فیلم سوپر بربر کینگ آرچر کوین | جستجو | بای دو

آپدیت: سرعت پنج برابر ساخت بربر و دراگون ... سوپر سل ویژگی جدیدی رو در بازی اضافه کرد که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. .... اضافه کردن ویژگی Rage به بربرین کينگ که قدرتشو افزایش میده

چگونگی تهیه کردن دارک الکسیر زیاد با سرعت بیشتر - فایوفا

بربر ها سریع ترین سرعت ساخت رو دارند (یک فضا در هر بیست ثانیه پر میکنند) و ..... های دفاعی در تان هال لول 8 افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود .

زما ساخت دراگون

... کرد که افزایش پنج برابری سرعت ساخت…,زما ساخت دراگون,خرید و فروش اکانت های کلش. ... برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ... استفاده از تعداد بالای بربر و بربرین کینگ سطح پنج به بالا هست.

clash of clans

ژانویه ۲۰۱۵ : رخداد ویژه باربارین و دراگون با توجه به اینکه ورژن جدید بازی در ماه فوریه ۲۰۱۵ عرضه... نوشته شده ... افزایش سرعت ساخت بربرین و دراگون برای مدت محدود.

Index - پنج برابر شدن سرعت ساخت بربر و دراگون (آپدیت جدید)

پنج برابر شدن سرعت ساخت بربر و دراگون (آپدیت جدید) ... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ... استراتژی پیشنهادی ما برای حمله، استفاده از تعداد بالای بربر و بربرین کینگ سطح پنج به بالا هست.

بازی کلش آف کلنز

اگر وجود دراگون سطح ۵ واقعیت داشته باشه، افزایش سطح مقاومت ایر دیفنس ها هم ضروری به .... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است. ... استراتژی پیشنهادی ما برای حمله، استفاده از تعداد بالای بربر و بربرین ...

کاهش یافتن هزینه و زمان ساخت hog و ballon در clash of clans ...

این امکان برای مدت زمان محدود تعیین شده است. hog rider event may ... مطالب مشاله. اموزش افزایش سرعت ساخت و ساز توسط Bulider در clash of clans.

هک کلش 2015 infinity www.clashofclans.blog.ir - مطلب کده

روش حمله با آرچر روش حمله با آرچر کویینمثل مطلب قبل، روش حمله با بربرین ... که افزایش پنج برابری سرعت ساخت دراگون و بربرها البته برای مدت زمان محدود است.

اخبار - Iran Players

سرعت ساخت دراگون و بربرین ۵برابر شده ، به طوری که دراگون در ۶ دقیقه و بربرین در ۴ثانیه ... مطالبی در مورد اکسیر رایگان , جم نا محدود,سکه ,هک ۱۰۰% بازی کلش و یک سری حرف های دیگه . ... طبق این اطلاعیه از فردا به مدت ۳ – ۴ روز اخبار ورژن جدبد منتشر خواهد شد و نه ورژن جدید. ... ظرفیت منابع (کلن کاستل) 50 درصد افزایش می یابد.

Clash of clans

بالا خره بازی سورپرایز کریسمس را داد و از امروز مورخ ۱/۱۰/۹۳ میتوانید به مدت محدودی از این ... کمبود دارک الکسیر در تون هال لول ۷، باعث ایجاد چالش ساخت بربرین کینگ میشد چون ... (توضیح بیشتر: افزایش سرعت تیراندازی به معنای افزایش قدرت حمله نیست. ... تغییرات ظاهری از سطح ۶ به ۷ محدود میشه به سردوشی های طلای که اضافه شده و ...

آموزش ™Clash of Clans [بایگانی] - انجمن‌های تخصصی دکتر پی سی ...

این سنگ های قیمتی برای تکمیل ساخت و سازها در بازی و سرعت بخشیدن ... ساخته می‌شوند، ساخت و ارتقای قهرمانان یعنی پادشاه بربرها {بربرین ... این روش همچنین جهت افزایش قدرت تخریبی آنها برای منهدم کردن سازه ها ی دشمن به کار گرفته می شود. ... مدت زمان این رخداد محدود می باشد و مشخص نیست چه زمانی به پایان می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1070
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 720
  • بازدید سال : 46,239
  • بازدید کلی : 244,551
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين