loading...
مطلب ناب
Admin بازدید : 111 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks

کردن بازی پس از اپدیت کردن. به ورژن جدید با مشکل Download Content مواجه میشدند. خوب راه حل برای اندروید با نصب یک نرم افزار. به صورت ساده رفع شد ولی ...

راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks

بعد از آپدیت های اخیر توسط سوپرسل ,ایرانیان عزیز در هنگام باز کردن بازی پس از اپدیت کردن به ورژن جدید با مشکل Download Content مواجه میشدند …, راه حل رفع ...

بازی کلش آف کلنز » راه حل رفع مشکل ورود به بازی کلش اف ...

همونطور که مطلع هستید پس از آپدیت به ورژن جدید 6.323.5 هنگام باز کردن بازی با پیام Download Contect مواجه ... راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks.

XMOD برای نسخه 7.65 کلش اف کلنز آپدیت شد (اندروید و ios ...

همزمان با انتشار نسخه ی جدید بازی Clash of Clans بیشتر کاربرانی که از برنامه XMod ... قبلی مشکل کاربران در لودینگ بازی کلش اف کلنز به انجمن سوپرسل هم رسید .... از سایت ایکس مود دانلود و نصب کنید اگر درست نشد دوباره بگید تا یک راه حل دیگه ای پیدا کنیم .... باز درست نشد راه حلی واسه رفع مشکلم دارید.

راه حل رفع مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز | امروز

که چطوری 5 تا کارگر بازی کلش اف کلنز » راه حل رفع همونطور که مطلع هستید … پس از آپدیت .... راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks.

راه حل رفع مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز | رادیو جوان

که چطوری 5 تا کارگر بازی کلش اف کلنز » راه حل رفع همونطور که مطلع هستید … پس از آپدیت .... راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks.

راه حل رفع مشکل ورود به بازی کلش اف کلنز - jetlink.ir

همونطور که مطلع هستید پس از آپدیت به ورژن جدید 6.323.5 هنگام باز کردن بازی با پیام Download Contect مواجه ... راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks.

رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks ...

کردن بازی پس از اپدیت کردن. به ورژن جدید با مشکل Download Content مواجه میشدند. خوب راه حل برای اندروید با نصب یک نرم افزار. به صورت ساده رفع شد ولی ...

حل مشکل بازی کلش اف کلنز بعد آپدیت - دانلود آهنگ جدید ...

clashclans.ir/راه-حل-رفع-مشکل-بازی-پس-از-آپدیت-به-ورژن/html. همونطور که مطلع هستید ..... رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks.

حل مشکل اجرا نشدن بازی Clash of Clans روی برنامه BlueStacks بعد از ...

در این آموزش بنده قصد دارم راه حل های مختلف برای سیستم عامل های مختلف ( Android-iOS-BlueStacks ) رو مطرح کنم و نحوه عبور از این دیوار رو آموزش بدم

دانلود بازی هک شده clash of clans برای ios آیفون | جدید دانلود 94

دانلود هک بازی clash of clans برای ایفون, دانلود هک بازی clash of clans برای ios, ... برای ios کلش اف کلنز clash of clans راه حل مشکل وارد نشدن بعد از آپدیت ... clans برای ios رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks ...

کلش اف کلنز|clash of clans|راه حل مشکل وارد نشدن بعد از آپدیت

سلام من بازی رو با بلواستکس انجام میدم و اپدیتش کردم و همون مشکل ... من گوشیم ایفون ۴ اپدیت که میکنم وسط اپدیت قط میشه چی کار کنم. پاسخ دادن. amir می‌گه: شهریور ۲۶, ۱۳۹۳ در ۵:۵۲ ب.ظ. لطفا یه راه درست واسه bluestacks بگید.

بازی کلش آف کلنز راه حل رفع

بازی کلش آف کلنز راه حل رفع. ... bluestacks ios آپدیت بازی حل در راه رفع مشکل و 2014-09-28. Amir .... دانلود BlueStacks 0.9.27.5408 بلواستکس برای کامپیوتر.

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر BlueStacks

دانلود BlueStacks 0.9.6 Build 4092 Rooted نرم افزار اجرای بازی ها و بر دانلود .... دانلود فارسی ساز n97 راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در ios و bluestacks نسخه جدید ...

حل مشکل ایکون Xmodgame :: آموزش بازی کلش آف کلنز

اموزش xmodgame در اینجا به حل مشکل نمایش داده نشدن ایکون ... ... شوم یا ایکون xmod نمی یاد اگرم بیاد ارور میده و از کلش خارج می شود آیا اگه راه حل بالا رو انجام بدم درست می شود ؟ .... ایکس مود فعلا با ورژن جدید مشکل دارد و باید منتظر رفع نواقص آن بود. .... مود بازی را از سایتش باید آپدیت کنید که ما قبلا توضیح دادیم .

راه حلی برای حل مشکل اجرای برنامه های exe

راه حلی برای حل مشکل اجرای برنامه های exe,اجرای برنامه های exe,محیط ویندوز,رجیستری ویندوز,فرمت exe,مراحل رفع مشکل فایل های exe,ترفندهای کامپیوتری,ایران ...

مشکل ورود به بازی پس از آپدیت + دانلود ورژن 7.65.3

راه حل عمومی این مشکل که به نظر نمیاد برای ورژن کاربرد داشته باشه به صورت زیر است : .... الان من با گوشی ios برم توی بازی از کلن بیرون بروم مشکل حل میشه یا نه ممنون میشم .... برای رفع این مشکل ابتدا ورژن قبلی رو به صورت کامل پاک کنید . ..... معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار BlueStacks (شبیه ساز اندروید).

دانلود بازی clash of clans برای ios با لینک مستقیم هک شده ...

دانلود بازی هک شده clash of clans برای ios, دانلود بازي clash of clans براي ... کلنز clash of clans راه حل مشکل وارد نشدن بعد از آپدیت دانلود هک بازی clash .... clans ios 6 crash رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks ...

آموزش حل مشکل بازی ها [1] کامپکت گیمدانلود بازی فشرده

راهنمای خطاهای موجود در اجرای بازی ها و آموزش رفع اشکالات,مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت 7.65 ... راه حل رفع مشکل آپدیت بازی در iOS و Bluestacks.

آموزش نصب اندروید بر روی کامپیوتر به کمک BlueStacks

... به شما عزیزان : آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود · B S 1 .... برای راه حل این مشکل توصیه میکنیم مراحل آموزش زیر را دنبال کنید . آموزش نصب نرم افزار و بازی بر روی شبیه ساز سیستم عامل اندروید BlueStacks : موبولوژی ... توجه : این مطلب در صورت نیاز آپدیت خواهد شد …

آپدیت بازی کلش آف کلنز 10 اردیبهشت 94

برای دریافت نسخه ios میتوانید به اینجا مراجعه کنید: لینک دانلود مستقیم ... به کاربرااام بگین چجوری از برنامه استفاده کنن و مشکلی ک داشتن چجوری رفع کنن ن اینکه نظراشونو پاک کنید ..... راه حل 100% مشکل لود بازی کلش آف کلنز آپدیت 10 اردیبهشت 94 : ..... بکشیدش روی bluestacks ولش کنید بازی نصب میشه.

رفع مشکل آپدیت Clash of Clans به ورژن جدید 6.253.5 در ...

اموزش برگردوندن اکانت پاک شده ی Clash Of Clans در اندروید و Bluestacks ... برای رفع این مشکل مراحلی که میگم رو حتما طی کنیدابتدا بازی Clash of Clan خود را در .... راه حل مشکل لود نشدن کلش بعد از آپديتاخیرا بعد از آپديت ورژن ۷.۶۵ در روز ۱۰ ... که از سیستم عامل های آیفوان یا IOS استفاده میکنند دچار این مشکل یا خطا نمیشوند.

حل مشکل لود نشدن کلش 7.65 | -دانلود آهنگ جدید

راه حل 100% مشکل لود بازی کلش آف کلنز آپدیت 10 اردیبهشت 94 : هر کدوم از دوستانتون که . ..... رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks.

آموزش رفع مشکل خارج شدن از برنامه بعداز نصب - دانلود بازی ...

آموزش رفع مشکل خارج شدن از برنامه بعداز نصب,آموزش خارج شدن برنامه بعد از نصب آیفون,خارج شدن از برنامه آیفون,رفع ... و حالا راه حل این مشکلات:.

حل مشکل لود نشدن کلش 7.65 | مد روز

راه حل 100% مشکل لود بازی کلش آف کلنز آپدیت 10 اردیبهشت 94 : هر کدوم از ..... رفع مشکل اپدیت بازی کلش اف کلنر در ios و Bluestacks.

دانلود اخرین ورژن کلش آف کلنز (7.65.5)برای اندروید و بلو ...

... ورژن حل میشود. دانلود برای ios دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم… ... موضوع: خدماتی دیگر,تغییرات بازی و اپدیت های جدید,. مشکل وارد نشدن به بازی برای برخی افراد با دانلود این ورژن حل میشود. دانلود برای ios ... برای یک بار ! * رفع مشکلات و بهبود گرافیک .... پاسخ : بلو استکس مشکلات عجیبی داره و راه حلی برای انها. وجود نداره.

آموزش حل مشکلات بازی کلش آف کلنز Clash of clans - ویکنا

مشکل لودینگ بازی کلش آف کلنز بعد از آپدیت ۷٫۶۵ ... دارای گوشی با سیستم عامل iOs هستند و میتوانند به بازی وصل شوند بخواهید که به ... این فعلا تنها راه حل است تا ببینیم سوپرسل چه اقدامی برای رفع این مشکل انجام میدهد. ..... بعد از دانلود بازی با کلیک روی فایل APK بازی آن را روی BlueStacks خودتان نصب کنید.

BlueStacks App Player - اجرای برنامه و بازيهای آندرويد بر روی ...

BlueStacks App Player 0.9.30.4239 – اجرای برنامه و بازیهای آندروید بر روی ویندوز ... همچنین می‌توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. .... سلام من این نرم افزار را گرفتم حداقل رم ۲ می خواد آیا تو این ورژن مشکل حل شده ... سلام نمیدونم چرا برای من نصب نمیشه و میگه این مشکل رو رفع کن

نکاتی درباره ی بازی clash of clans - خرید و فروش اکانت کلش ...

برای نسخه iOS هم می‌توانید از Cydia برای گوشی‌های جیلبریک شده و یا با ... حلمه به سایرین منابع بیشتری را به دست آورده و ساختمان های خودتان را Update کنید. .... طریقه ادامه دادن بازی در این نرم افزار و رفع مشکل اکانت گوگل در آن در سوال بعدی اشاره شده است. ... (+تصویر راهنمای این مرحله) سپس اطلاعات اکانت Google را وارد کرده و پس از ...

همه چیز در مورد بازی Clash Of Clans برترین بازی آنلاین ...

برای نسخه iOS هم می‌توانید از Cydia برای گوشی‌های جیلبریک شده و یا .... طریقه ادامه دادن بازی در این نرم افزار و رفع مشکل اکانت گوگل در آن در سوال بعدی اشاره شده است. ... یا در صورت عوض کردن دستگاه یا بازی در BlueStacks چگونه بازی را ادامه داد؟ ... (+تصویر راهنمای این مرحله) سپس اطلاعات اکانت Google را وارد کرده و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1070
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 1,002
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,376
  • بازدید ماه : 1,376
  • بازدید سال : 46,895
  • بازدید کلی : 245,207
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات
    گيره كوچك كننده بيني
    X بستن تبلیغات
    گردنبند مرغ آمين